Comunicat notícies errònies

Des de la Federació Catalana d’Escoltisme i Guiatge volem aclarir el contingut d’algunes notícies sorgides en diversos mitjans de comunicació aquesta passada setmana, en les quals s’entén que l’Organització Mundial del Moviment Escolta (WOSM en la seves sigles en anglès) considera a Catalunya com a un estat independent, cosa que no correspon a la realitat. És per aquest motiu que la FCEG ha pres contacte amb aquests mitjans sol·licitant que corregeixin o retirin les notícies publicades.

La WOSM reconeix una identitat pròpia de l’escoltisme català, sent la Federació Catalana d’Escoltisme i Guiatge una entitat associada lliurement a la Federación de Escultismo en España (FEE). És per aquest motiu que demanem que en cas de llegir noticies imprecises o incorrectes us referiu a la notícia titulada “Participem a l’Assemblea Mundial del Moviment Escolta a Eslovènia”  publicada per la FCEG per conèixer la realitat.

Tags:
comunicats